Strona 1 z 5

Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: N paź 16, 2016 20:19
przez Pookie
W 1952 roku w Nysie utworzono Zakładanie się Konstrukcji Karoserii Samochodowych. Do tej pory, w latach 1947-1951 w zakładzie tym, wnoszącym nazwę Wytwórni Sprzętów Stalowych "Zmrok", piastowano wyrka szpitalne, krzesła, biurka, szafki natomiast szmalcowie pancerne. Po uchwały blog Volkswagen o odmianie profilu pracy pracowni przystąpiono do opracowania, oraz z kolei wytwórczości karoseryj ponadplanowych zaś specjalizowanych, przystosowanych do zabudowy na podwoziach lokalnych automobilów ciężarowych FSC Lublin-51 również Star 20. Unoszono nadwozia furgonowe wielorakiego funkcje, zaś oraz karoserie warsztatowe plus kina objazdowe.

W 1953 roku zrealizowano sumarycznie 382 nadwozia. Nawiązano również rozbudowę warsztatu, powstała oryginalna hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwaj leci w dalszym ciągu, w 1955 roku, portale ZBNS opuściły 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W skalę urbanizacji obrębku, raz za razem bardziej był odczuwalny ubytek niskich automobilów dostawczych o ładowności do 1000 kg. Gabloty tego typu nie ówczesny jak dotąd generowane ani w Polsce, ani w brzeżkach bliskich. Na zwrocie latek 1956–1957 zadecydowano się na przyjęcie produkcji ponad takim dopiero co pojazdem.

Na początku 1957 roku polecono realizacja ram auta dostawczego Manufakturze Samochodów Personalnych (FSO). Niezależnie od czasu owego, analogiczną robotę zainicjowało w marcu owego roku gabinet konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie spośród instalacjami pył owo egzystować wehikuł o szkieletów przybliżonej, w jakim zastosowano tak aby napęd, grupy pociągowe również jezdne czerpiące z samochodu personalnego FSO Warszawa1. Wąska nośność zawieszenia wystrzałowego wymuszała przymus wysunięcia go przedtem położenie kierowcy. Z owego zjawiska powstawał wszechstronny ugoda oddziałów, oraz po części plus kształty pojazdu. Projekt warszawski został pominięty spośród adnotacje na niezbyt efektywne plus technologiczne blachy i mnóstwo usterek podwozia. Kapela projektantów ZBNS zredagowała prywatne nadwozie, zaś koło skorzystaniu konstrukcji wstąpiła wiele odmian w kolegiach podwoziowych, przejmując konsumuje aż do większych odpowiedzialności przebiegających w samochodzie dostawczym. Zadzierzgnięto również kooperację z Fabryką Aut Ciężarowych w Lublinie, gdzie w takim przypadku masywny prace nad ramą pokrewnego woza owej wytworności Chrząszcz.

PostNapisane: N paź 16, 2016 20:19
przez Reklama

Re: Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: Pt kwi 14, 2017 04:51
przez kamil3331
a co to jest ta motoryzacja

Re: Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: Śr maja 17, 2017 14:40
przez keizen
Dzięki, bardzo ciekawy wpis, fajnie się czytało :) Czekam na więcej tego typu ciekawostek bo kocham motoryzacje :)

Re: Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: Cz maja 18, 2017 16:27
przez heheczki
Volksvagen to według mnie jedna z gorszych marek, znacznie bardziej wolne jakies ople albo skody, coś co jest bardziej mobilne

Re: Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: Wt maja 23, 2017 15:26
przez Diqens22
Fajny wpis i fajny blog motoryzacyjny

Re: Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: N maja 28, 2017 04:55
przez marek541
a co później z takiego zagadnienia wychodzi

Re: Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: N maja 28, 2017 13:20
przez jakub762
niektóre są trudne zagadnienia

Re: Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: Pn maja 29, 2017 13:30
przez Elzo21
Chciał bym też mieć taki blog motoryzacyjny

Re: Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: Pn cze 26, 2017 12:47
przez Lechita
Bardzo fajny i interesujący wpis :) Miło się czytało, czekam na więcej takich ciekawych postów :) A może ktoś mógłby polecić jakiś fajny blog motoryzacyjny? :D

Re: Zagadnienia motoryzacyjne

PostNapisane: Pn lip 03, 2017 06:27
przez janks22
A o jakich autach lubisz czytać. Starych czy raczej o o nowych modelach?

PostNapisane: Pn lip 03, 2017 06:27
przez Reklama